نقشه برداری سیماک و تهیه نقشه یو تی ام

ارائه نقشه یو تی ام جهت ثبت نام در طرح سیماک(سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور)

نقشه برداری سیماک و تهیه نقشه یو تی ام

ارائه نقشه یو تی ام جهت ثبت نام در طرح سیماک(سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور)

 

سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) یک زیرساخت جغرافیایی موسوم به  SGIدارد که نرم‏ افزار پایه برای گردآوری، ذخیره‏ سازی، طبقه‏ بندی، تلفیق، تحلیل، به‏ کارگیری و نمایش نقشه اماکن و املاک است. برخی از قابلیت‏های کلیدی زیرساخت جغرافیایی SGI به این شرح است:

 

-می‌توان امکان صدور هرگونه مجوز ساخت و ساز یا تغییر کاربری را در خارج از محدوده قانونی (حریم شهر، روستا، رودخانه، دریا، جنگل، تأسـیسات سرزمینی و نظایر آنها) ناممکن ساخت و یا به حداقل رساند.

 

-می‏توان با استفاده از تصاویر ماهواره‏ ای، وضعیت منابع طبیعی و اراضی داخل و خارج شهرها و روستاها و نیز ساخت و سازهای شهری و روستایی را در SGI ثبت و تا حدودی تحت مدیریت و نظارت قرار داد.

 

-می‏توان صلاحیت کاربران را در محدودة جغرافیایی معینی تعریف کرد تا به عنوان مثال، یک کاربر، اعم از کارمند یا مدیر، صرفاً بتواند داخل محدودة مشخص‏ شده برای وی، مجوز سرمایه گذاری یا ساختمانی صادر کند یا کاربری زمینی را تغییر دهد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی